pátek 12. dubna 2019

Zamilovala jsem si značku YSL


Yves Saint Laurent

Tak na nějaké kousky od @yslbeauty jsem se chystala upřímně už roky. Dluhou mi to trvalo, abych se rozhodla, co bych si chtěla pořídit, protože jsem tušila, že jakmile jednou začnu, produkty od této značky se budou jen množit :D. A co myslíte, jak to dopadlo? Jednou jsem si řekla, že si pořídím aspoň jeden kousek....


Dlouho jsem snila o nějaké rtěnce v tom ikonickém obalu. 💄 Úplně jsem to viděla, jak se tahle rtěnka bude vyjímat na mém kosmetickém stolečku a jak mě vždycky potěší, když ji budu moci někde v práci na toaletě vytáhnout a znovu použít. V den, který třeba nebude úplně klidný a já budu potřebovat na jedinou vteřinu aspoň trochu vypnout.

Yves Saint Laurent

Popravdě tuhle značku vídám na sociálních sítích dost sporadicky. No a pravdou je, že ani sama ji tolik nesleduju na instagramu. No vlastně obecně nemám poslední dobou cokoliv čas sledovat. Nejenže se věnuji práci, která mě živí, tak mě samozřejmě zaměstnává také můj koníček - natáčení a focení. Je to požírač skoro veškerého času, ale prostě mě to baví a Vás doufám taky :D.

Ale zpět k YSL. Když na trh dorazily takové ty balzámo-rtěnky VOLUPTÉ TINT-IN-BALM s pusinkou uprostřed 💋(dvě stříbrné balení napravo), tak už jsem nemohla odolat. Přišla jsem na ně vlastně úplně náhodou, když jsem jednou šla takhle do Sephora a rozhodla se stojan Yves Saint Laurent opět prozkoumat. Tyhle balzámky, které se dostávají do popředí poslední doby, jsou pro mě naprosto skvělé. Strašně moc mi vyhovují. Do téhle chvíle jsem ale měla zkušenost pouze s Nars, s jedním takovým kouskem, který mám doma už přes půl roku, a tohle měla být má další zkušenost.

VOLUPTÉ TINT-IN-BALM YSL

A udělala jsem dobře, že jsem pořídila rovnou dva odstíny, a to 9 a 3 (odleva). No a tu trojku nosím prakticky denně, protože působí velmi přirozeně (ne, že by ten druhý nepůsobil :D). Tyhle balzámky jsou na rtech tak příjemné, že pokaždé, když je použiju, tak přemýšlím, jestli bych si neměla pořídit další :D.

Ale jak jsem na začátku už nastínila, nezůstalo pouze u jedné rtěnky - chtěla jsem vyzkoušet i ty hydratační ROUGE VOLUPTÉ SHINE, které jsou vlastně jen o trochu intenzivnější než balzámky. Nejedná se tedy o rtěnku v pravém slova smyslu, pokud od ní očekáváte nějaké velké krytí nebo extrémní výdrž. Navrstvit se dá, nicméně ne nějak zásadně. A vlastně taky, proč to dělat. Na nějaké silnější krytí má YSL úplně jiné produkty. Mě tedy také jedna vrstva většinou stačí. Chci rty jen "vylepšit" a dodat jim barvu. A opravdu i zhydratovat. Tato rtěnka to fakt umí. Na rozdíl od balzámků jsou ve zlatém obalu, což se mi líbí snad ještě víc. Mám odstíny 32 a 51 (opět odleva).

ROUGE VOLUPTÉ SHINE YSL

Všechny 4 rtěnky hrozně ráda nosím a nemohu se jich nabažit. A jak jsem tušila, asi budu sbírku YSL rozšiřovat.

Když jsem ale byla v prodejně, tak mě zaujala také novinka ve formě highlighteru ve styku. Ty jsem svého času měla velmi ráda a stále se k nim průběžně vracela. Ráda je používám rovnou na makeup před tím, než obličej zapudruji. Nanesu, prstem "rozťupkám" a pokračuji v líčení. Většinou ale takové rozjasňovače dávám hlavně na lícní kosti a špičku nosu. U pudrových rozjasňovačů se nebojím nanést produkt také nad obočí, resp. kolem celého oka. Se sticky toto nedělám. No a protože v poslední době tíhnu zejména ke zlaté, tak stinck od YSL musel být můj.

Yves Saint Laurent stick

Yves Saint Laurent stick

Tenhle stick je fakt krásný a jediné, co mi brání jej používat každý den, je to krásné embosování. No, ikdyž je pravda, že už je v tuhle chvíli stejně skoro pryč :D. Snažím se ho ale i tak šetřit, protože je strukturou tak jemný, že mám pocit, že ubývá rychleji než jiné sticky, které znám.

Co vy a značka Yves Saint Laurent? Zajímalo by mě, které produkty bych si neměla já nebo i ostatní nechat ujít....😍 Dejte mi vědět.

Yves Saint Laurent hightlighter

Užijte si den!
Vaše Monchaaa

⭐️⭐️⭐️
#ysl #yslbeauty #sephoracz #sephoraczechrepublic #shimmerstick #rougevolupteshine #voluptetintinbalm

1 komentář:

  1. Tahle značka má krásné produkty :) já mám zkušenosti pouze s parfémem a ten je úžasný :) ale rtěnky jsem od YSL už také okukovala :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat