čtvrtek 11. dubna 2019

Moje ranní skincare | Jaro 2019 | Monchaaa


Ahoj všichni,

už dlouho jste si psali o to, abych natočila video o aktuálních produktech, které používám na svou ranní skincare. Chvíli mi to trvalo než jsem tohle video natočila, ale povedlo se. Video máte tady. :) Doufám, že se Vám bude líbit, protože jsem se Vám tam ukázala ve své pravé kráse opravdu asi 15 minut po probuzení. No a žádná sláva to nebyla :DDD Někdy bych chtěla zažít ten pocit jako z Amerického filmu, kde spíte v jungli třeba 14 dní, ale pokaždé jste poránu krasně nalíčená a s udělanýma vlnama :D.




Přeju Vám, aby se Vám video líbilo a určitě mi dejte vědět, které produkty Vás zaujaly.

Zmíněné produkty:
Origins A perfect World Age-Defense Treatment, Original skin Matte Moisturizer with Willowherb, Out of Trouble mask, Drink up intensive Mask
Kiehls  - Iris Extract Activating treatment Essence, Powerful Strength Concentrate, Clearly Corrective™ Dark Spot Solution, Ultra Facial Oil-Free Gel-Cream, Butterstick
OleHenriksen Truth serum
Institut Esthederm - Intensive Propolis serum, Intensive Propolis cream
Dermalogica - multi active toner 
Too Cool for School - Milky mist
Dermacol - Rose Water

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Video s oblíbenci 2018 - pečující kosmetika najdete zde
Video s oblíbenci 2018 - dekorativní kosmetika najdete zde

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat