neděle 21. dubna 2019

First Impression | Zkouším novou dekorativku | Recenze


Ahoj všichni,

žádali jste si zase jednou tutorial a vyzkoušet nějakou kosmetiku z poslední doby. Tak tady to je. Pár produktů jsem tedy poprvé zkusila a udělala docela pěkné líčení na každý den. Zároveň jsem Vám slíbila tyto produkty zhodnotit. Jak dopadly ke konci dne se dočtete v následujících řádcích.
První se však na video podívejte a zkuste si udělat svůj názor :)



Přeju Vám, aby se Vám video líbilo a určitě mi dejte vědět, které produkty Vás zaujaly.



No a jak to dopadlo?

Loreal Infallible 24H fresh wear - odstín Porcelán
Tento makeup prošel mým kritickým okem dobře. Hodně jsme jej srovnávala s Infallible 24H Matte. Ano, fress wear je méně krycí a jakoby více zářivý. Nicméně právě toto se od něj čeká. Za mě z tohoto pohledu tedy za jedna. Neméně horší je i jeho výdrž. Ani na konci dne mi nikam nezalézal a kupodivu se mi začalo lesknout jen čelo. Nebylo to však nic velkého, co by nezachránilo trochu pudru. Pleť opravu vypadala po celou dobu "fresh". Kdybych chtěla, tak jsem s tímto makeupem mohla večer s čistým svědomím vyrazit i na párty :)

Revolution conceal and define - odstín C1
Nemohu zastírat, že velký vliv na dobré krytí měl právě tento korektor. Hodně mě překvapil. Stejně jako makeup, i korektor mi sedl odstínem, krásně se chytl a nezalez mi do vrásek ani na konci dne. Natolik se mi zalíbil, že nyní se už nebojím použít jej namísto mého oblíbence korektoru od Catrice. A to je hodně velká pochvala :)

L’Oréal Paris Rouge Signature
Jako poslední stojí myslím za zmínku také rtěnka. Jak už jsem ve videu říkala, opravdu mě nadchla svou texturou a dva odstíny, které mám, jsem si fakt zamilovala. Odstín, který jsem ve videu použila, růžový "I savor", po postupném snědení nezanechával takový ten nádech barvy ve rtech jako druhý odstín " I rule". Řekla bych, že to je dáno hlavně tím, že je na mých rtech o dost světlejší. Nicméně tato rtěnka se obecně vyjídá spíš uprostřed, dost postupně, žádné těžké okraje. Proto je velmi jednoduché ji znovu přetřít a pokračovat dál v tom, co děláte. Stále přemýšlím o tom, že nakonec pořídím i nějaké další odstíny. Na rtech je velmi příjemná a nedokážu ji srovnat s žádnou jinou tekutou rtěnkou, kterou jsem do téhle chvíle poznala. Je velmi unikátní.

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Video s oblíbenci 2018 - pečující kosmetika najdete zde
Video s oblíbenci 2018 - dekorativní kosmetika najdete zde
Moji sbírku kosmetiky 2018 najdete zde

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.



Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat