neděle 28. dubna 2019

Nákupy a novinky duben | Unboxing Cult Beauty | Monchaaa


Ahoj všichni,

v dnešním malinko netradičním videu se podíváme na moje dubnové nákupy, které jsem udělala na britském eshopu Cult beauty. Kosmetika je zde cenově příznivá a najdete zde značky a produkty, které u nás nejsou dostupné, a to vůbec nebo si na ně v Čechách musíme ještě počkat. Případně moje zkušenost je dokonce i taková, že jsem si zde pořídila produkty, resp. limitky, které jsou u nás již dávno vyprodané. No uvidíte sami.


Přeju Vám, aby se Vám video líbilo a určitě mi dejte vědět, které produkty Vás zaujaly.



Produkty, o kterých mluvím:
Huda Beauty Matte & Metal Melted Shadows Silk Bomber & Bubblegum
Nars Afterglow Lip Balm - Orgasm
Nars Liquid Blush Orgasm
AplhaH Triple Action Cleanser
AlphaH Essential Cleansing Balm
Pixi Milky Tonic 250ml
Pixi Vitamin-C Tonic 250ml
Laura Mercier Shine Control Pressed Setting Powder
The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%
The Ordinary Lactic Acid 5% + HA
Oskia Renaissance Cleansing Gel - 100ml
Hourglas Ambient Lighting Bronzer Nude Bronze Light
Emma Hardie skincare Moringa Cleansing Balm with Cleansing Cloth 100ml

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Video s oblíbenci 2018 - pečující kosmetika najdete zde
Video s oblíbenci 2018 - dekorativní kosmetika najdete zde
Video s nákupy březen 2018 najdete zde

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat