úterý 7. května 2019

Moje nové paletky, které půjdou do škatulky "cestovní" a "každodenní" - Nars, Huda Beauty, Benefit, BPerfect

Nars Ingnited Eyeshadow Palette a Skin Deep Eye Palette

Ahoj všichni,
už to je asi 3 týdny od mojí operace a já začínám mít trochu roupy (sledujte mne na youtube a instagramu, abyste věděli víc :)). Videa, která jsem měla šanci si předtočit jsem již dávno vydala (naposledy jste mohli vidět takové pro mě netradiční zpracování nákupů a novinek z Cult Beauty - odkaz najdete ZDE). No a já si říkám, co bych mohla udělat, než si zase sednu před kameru. A protože tu mám z poslední doby celkem dost fotek mých nových paletek, řekla jsem si, že se zaměřím právě na ně. A to zejména na ty, které mne v poslední době zaujaly tím, že jsou pro mne vhodné na každodenní líčení nebo skladné pro cestování. Přeci jen se blíží to léto :)


Nars Ingnited Eyeshadow Palette a Skin Deep Eye Palette

Když už jsem jako úvodní fotku zvolila paletky od značky NARS, můžeme se rovnou zaměřit na ně. Nezastírám totiž také to, že se jedná o značku, která je mou velmi oblíbenou a v poslední době hojně pořizovanou. Kromě paletek totiž často používám Nars makeup - Radiant Longwear Foundation, ale mám i další produkty, jako Orgasm Liquid Blush, rtěnky, Climax Mascaru, aj. Ale to zase jindy.

Nars Ingnited Eyeshadow Palette

Nars Skin Deep Eye Palette

Paletek mám od NARS více, ale dnes bych se zaměřila právě na tyto dvě poslední. Růžovější Ingnited Eyeshadow Palette a Hnědo-zlatou Skin Deep Eye Palette.

Jako první musím uvést, že obě jsem si pořídila z České Sephora, ale bohužel v tuto chvíli je již dostupná pouze novější Skin Deep, a to za 1.580Kč. Jak můžete vidět, obě jsou kombinací matných a třpytivých stínů, a to konkrétně dvanácti. Co hodně oceňuji je, že Skin Deep má čtyři nejvíce používané stíny větší. A tak se nestane, že byste měli brzo paletku bez přechodového stínu. Obě maximálně využívají prostor, který paletka poskytuje, nejsou zde zbytečně velké mezery mezi stíny, nejsou zbytečně velké či tlusté a obě jsou opravdu velmi pevné. Proto jsou skvělou volbou, pokud se chystáte cestovat.

Nars Ingnited Eyeshadow Palette a Huda Beauty Amethyst

S růžovou paletkou jsem často volila opravdu růžové líčení, ač zde najdete i takové stíny, které by líčení ladily spíše do oranžového nebo hnědého tónu. Já jsem však růžová holka a na každodenní líčení je to jedna z barev, kterou použiji nejčastěji.

Nars Skin Deep Eye Palette

Pakliže ale nejdu do růžové, jdu právě do nějaké neutrální - hnědé. Kombinace barev, které Nars do paletky Skin Deep zvolil, je pro mne tedy naprosto perfektní.

A jak už to u mých paletek bývá, ani paletky Nars nejsou výjimkou, že třpytivé stíny nanáším raději prsty. U Skin Deep jsou dokonce tyto stíny trochu víc krémovější a tak mám pocit, že na oku sedí lépe. Ale je to opravdu jen tím, že některé stíny z paletky Ingnited jsou s většími třpytkami. Bohužel některé třpytivé tmavší stíny by měl Nars ještě trochu vylepšit. Mým zklamáním je například i pravý dolní stín paletky Skin Deep. Hrozně opadává a pigmentace také nic moc. Naštěstí celkový dojem z paletky mi to nekazí.

No ale, co když chcete ještě něco mnohem menšího? Pak jedině značka Huda Beauty a její Obsessions Pallets :)

Huda Beauty Obsessions Pallets Amethyst, Topaz

Já si pořídila dvě, ač celá kolekce skýtá hned pět barevných variant. Modrou Sapphire, červenou Ruby, zelenou Emerald, která mě hodně lákala, a fialovou Amethyst a hnědo-oranžovou Topaz, které mám právě já. Opět jsem si je pořídila v Sephora, a to za 850Kč.

Huda Beauty Obsessions Pallets Amethyst

Huda Beauty Obsessions Pallets Topaz

Přiznám se bez mučení, že lícit jsem se líčila mnohem víc s Topaz, protože obsahuje barvy, které mám do třetice ráda - takové trochu do oranžova. Fialovou jsem si vzala spíš proto, že jsem chtěla vyzkoušet i jinou barevnou variantu. Ale pro každodenní líčení to úplně není, tedy pro mě. Ikdyž možná ano, a to za předpokladu, že bude moje ruka jemná a rozvážná. Nikdo přece nechce kolem oka fialový monokl :D.

Paletky jsou opět kombinací matných a třpytivých stínů. Pigmentace je dobrá, ale při navlhčení štětce je určitě intenzivnější. Pozor, jaké volíte barevné kombinace, aby jste po rozblendění neměli na oku šedé čmouhy. Tyhle paletky bych určitě doporučila i začátečníkům, kteří nevědí, jak kombinovat barvy. U těchto paletek to je totiž víceméně dané. Navíc je velká výhoda, že se nemusíte bát nějakého velkého opadávání, které byste potom museli opravovat.

Huda Beauty Obsessions Pallets Topaz

Já jsem s líčení většinou velmi spokojená, takže pokud budu vědět, že moje kosmetická taštička bude mít omezenou velikost, rozhodně tam Topaz paletku šoupnu.

Jak můžete vidět, na každodenní líčení volím opravdu paletky s neutrálními tóny. Je to úplný opak třeba takové Carnival paletky od značky BPerfect Cosmetics, kterou jsem si pořídila na stránkách Beauty Bay za 45 EUR. Tuto značku vytvořila známá Britská Makeup artistka Stacey Marie.

BPerfect Cosmetics Stacey Marie Carnival Palette

Ikdyž v ní najdete také neutrální barvy, tak je obecně hodně barevná. A ani svou velikostí neodpovídá skupině "cestovních" paletek. Je však neuvěřitelné pigmentovaná (neznám asi žádnou, se kterou by se dala porovnávat) a úžasně kvalitní. Stíny nikam neopadávají, báječně se blendí a kromě samotných stínů obsahuje i dva rozjasňovače. Tři líčení s touto paletkou jste mohli vidět na mém youtube ZDE. Líčení, které jsou ve videu, asi nebudou zrovna na každý den, přesto se podívejte, že na každý den se s ní rozhodně taky nalíčíte.

BPerfect Cosmetics Stacey Marie Carnival Palette

A jak to máte s paletkami na tvář? Volíte spíše mono stíny? Nebo máte rádi paletky, které obsahují třeba vše, tedy bronzer i rozjasňovač či tvářenku?

Já jsem svého času měla celkem ráda paletky, které v sobě měly více odstínu bronzerů nebo více rozjasňovačů. Abych si na takové dovolené mohla vybrat. Ve finále jsem ale stejně sahala po těch ověřených stínech, které jsem používala na každodenní líčení. Proto takovou fajn možností nebo kompromisem jsou nové Cheekleaders paletky od značky Benefit.

Benefit Cheekleaders Pink Squat

Paletky jsou ve dvou barevných variantách (Pink Squad, kterou mám já, nebo Bronze Squad) a dvou velikostech, tedy pět stínů nebo tři. Opět se dají pořídit v Sephora - větší za 1.650Kč a menší za 930Kč. A právě proto, že na nějaké cestování by přeci jen mohla být skladnější ta menší, ještě zvažuji, zda si nepořídím také Brozne Squad Mini paletku.

Benefit Cheekleaders Pink Squat

Benefit Cheekleaders Pink Squat

Myslím si, že ke kvalitě stínů se nedá Benefitu absolutně nic vytknout a já jsem z téhle moji paletky absolutně nadšená. V monu jsem doma měla už Hoolu a miniaturu Galifornie. Proto jsem v paletce Dallas a Dandelion přijala s otevřenou náručí. A co říct k rozjasňovači s názvem Tickle? Absolutní must have. Ač to na první pohled nevypadá, tak jeho odlesky jsou do zlata, což já miluju. Jediná škoda je, že ho dostanete v tuto chvíli opravdu pouze v paletce, stejně jako rozjasňovač, který byl vyvinut do Bronze Squad paletky, jejíž název napovídá, že je trochu víc bronzová (obsahuje Hoolu, Hoolu Caramel, Coralistu, Gold Rush a nový rozjasňovač Cookie).

Mě, bleduli, tedy určitě víc sedí právě Pink Squad. Nicméně Cookie rozjasňovač v malé Bronze Squad paletce mne také láká. Znáte mně, já a rozjasňovače :D.  No a pokud byste chtěli vidět paletku v akci, v nedávném testovacím videu jsem neodolala a paletku použila. Video najdete v odkazu ZDE.

A jak jste na tom s paletkami na cestování a každodenní líčení vy? Je nějaká, která stojí za pořízení?

Mějte se báječně
Vaše Monchaaa

3 komentáře: