neděle 3. března 2019

Moje sbírka | Rozjasňovače | Jak na to?


Ahoj všichni,

kdo mě sleduje už trochu déle, tak ví, že já rozjasňovače (nebo highlighters, jak chcete) opravdu miluju. Skoro v každém videu nějaký mám a hrozně ráda je používám. A protože mne stále žádáte o natočení videa o mé aktuální sbírce kosmetiky, rozhodla jsem se část mé sbírky natočit. A to právě na rozjasňovače. Ve videu však najdete nejen moji sbírku, ale pokusím se Vám dát i určité tipy na to, jak rozjasňovač vybrat, jak a čím je nanášet či jaké rozdíly v rozjasňovačích mohou být.



Přeju Vám, aby se Vám video líbilo a určitě mi dejte vědět, které produkty Vás zaujaly.
Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.



Video s oblíbenci 2018 - pečující kosmetika najdete zde
Video s oblíbenci 2018 - dekorativní kosmetika najdete zde
Video s nákupy za leden 2019 najdete zde

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat