pátek 22. února 2019

Benefit a moje první reakce na produkty na obočí


Není tomu tak dávno, co jsem ještě říkala, že jsem zatím neměla šanci toho moc vyzkoušet na obočí od značky Benefit. A netrvalo dlouho a už jsem testovala 4 kousky - Gimme Brow, Foolproof Brow Powder, 24-HR Brow Setter a Brow Contour Pro.


Začnu od konce. Jako jediné, co jsem totiž doma už měla delší dobu bylo právě Brow Contour Pro. Pořídila jsem si jej na podzim v odstínu Brown Light. Je to taková ta retro tužka se čtyřma tuhama. Dvě hnědé, kterým si vykreslíte obočí. Světlejší na na část blíže k nosu a tmavší na ten zbytek. A dva rozjasňující odstíny, pleťové. Ten nejsvětlejší používám nejraději na zostření a rozsvícení krajů pod obočím. Pracuje se mi s tímhle produktem fakt dobře. Když potřebuji, aby obočí bylo fakt precizní, tak obočí vykreslím právě touhle tužkou. Je to rychlé a snadné.


Po čem jsem ale sáhla úplně první, když mi tento balíček od Benefitu dorazil, byl průhledný gel na obočí - 24HR Brow Setter. A fakt nebudu lhát, když Vám řeknu, že jsem si z něj sedla na zadek. Kartáček je silikonový a trochu větší než třeba u Gimme Brow, ale pracuje se s ním stále velmi dobře, protože štětiny má kraťounké a jen ze dvou stran.
(video, kde ukazuji tyto produkty najdete na mém youtube ve videu Nákupy a novinky za leden zde)

Gel je zcela čirý a vzpomínám, když jsem podobné produkty používala dřív. Takovéto gely na obočí jsou tu totiž mnohem déle než ty zabarvené. A ani nevím, proč jsem je přestala používat. A co se týče tohohle, tak ten po nanesení na obočí zaschne a už se nepustí. Ale není to takový ten pocit krusty, jako máte po hodně tužícím laku na vlasy. Naopak. Ani o tom gelu nevíte, ale zároveň obočí drží po celý den. A to fakt doslova.



Pakliže si gelem na obočí ale rádi chloupky také zabarvíte, pak je pro Vás vhodné právě Gimme Brow. Najdete jej v mnoha odstínech a já si vybrala č.3. Myslím, že mi sedí, ale možná by mi sedla i dvojka.

Tady už je kartáček klasický, malý. Jako jsme v poslední době zvyklé asi u mnoha produktů. Možná bych jej nejlépe srovnala s jeho levnější alternativou z DM od značky Trend IT up, kterou jsem používala ještě donedávna.
(záběry najdete opět na mém youtube ve videu Nákupy a novinky za leden zde)


Vy ale o mě určitě už dlouho víte, že já jsem holka pudrová. Sice jsem si před časem sama pořídila od Benefitu také Ka-Brow (opět ukazuji ve videu Nákupy a novinky za leden zde), ale většinou po něm sahám jen ve chvíli, kdy vyrážím večer ven, nechce se mi ostrost obočí vykreslovat tužkou nebo chci dělat nějaké fotky. Pudříky jsou tedy pro mě na prvním místě a mám pocit, že s nimi to obočí vypadá úplně nejpřirozenější. Nosím je na každodenní líčení, do práce.

Do nedávna u mě vévodilo duo pudříků od Anastazia Beverly Hills (najdete jej u mě na blogu v tomto článku případně také ve videu s recenzí palety Soft Glam zde).

Foolproof Brow powder mám opět v odstínu 3. Tmavší stín je velmi podobný s Anastazií, kterou mám v odstínu Medium brown. Ten světlejší je ale v pánvičce u Anastazie světlejší. Původně jsem se bála, že mi bude světlý až moc, ale sedí mi. A popravdě mi sedí i ten od Benefit. Po nanesení jsou si z nějakého důvodu totiž opět velmi podobné. A jak si tedy vybírám, který produkt ten den právě použiju? No vlastně zrovna podle nálady :D. Pravdou je, že Anastazie je v Sephora pouze na e-shopu. Většině z Vás tedy bude lépe dostupný právě Benefit, který mají v Sephora klasicky na prodejnách a vy si jste tak zcela jisté, že odstín si vyberete správně.



Takže, co vy a Benefit? Které kousky máte na obočí nejraději vy? Dejte mi vědět a případně mi ještě některé doporučte. Mne v tuhle chvíli lákají například Browvo! - Vyživující podkladová báze pro podporu růstu obočí nebo i High Brow tužky na rozjasnění obočí.

Nebo mi jen dejte vědět, zda se vám článek libil a chtěli byste víc takových.


Mějte se krásně!
Vaše Monchaaa

2 komentáře:

  1. Já od Benefitu nikdy nic neměla a ani mě ty produkty nelákají, kromě pár produktů :-) ale tahle značka je na mě zbytečně drahá.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou produkty, které se dají koupit levněji, ale zároveň takové, co na Benefit rozhodně nemají....záleží co kdo používá. :)

      Vymazat