čtvrtek 14. března 2019

Nákupy a novinky únor | několik luxusních kousků | Monchaaa


Ahoj všichni,

já vím, že to říkám furt, ale ono to opravdu utíká. Mám pocit, že se ani neotočím a už zase natáčím nákupy. Dneska pro Vás mám pár moc pěkných kousků. A rtěnkoví nadšenci si taky přijdou na své. A to ani nemluvím o tom, že pár kousků je pro mě i z dost luxusní kosmetiky.



Přeju Vám, aby se Vám video líbilo a určitě mi dejte vědět, které produkty Vás zaujaly.



Zmíněné produkty:
Institut Estederm - propilis serum, krém a lotion
Bioderma - booster
Parsa - kartáč na vlasy
Garnier - Botanic Therapy Coco šampon a maska
Beauty nad planet - coconut oil šampon a kondicioner
Mon maska
Treaclemoon a Tetesept soli
Maybelline Lash Sensational
Catrice Golden dust
Trend it up laky - 050, 092, 270, 045
Dermacol 16h lip colour - 4, 11, 16, 17
Loreal Ultra Matte liquid lipstick - 864, 842
Maybelline Super stay - 10
Bourjois rouge velvet - 18
Bourjois rouge edition velvet - 35
Maybelline - 379, Fuchsia for me
Cooling eye pads
Boscia Charcoal spot corrector
Young to the people face wash
Korres - hruškový sprchový gel, čistící gel, Jasmin lotion
Origins - masky Out of trouble, Ginger kombucha, Drink up, Checks and Balances
Fenty beauty tekutá rtěnka
Benefit - Roller liner a Roller lash
Sephora stěnky - 04,07,17
Yves Saint Laurent - rozjasňující stik, rtěnky - 3, 9, 32, 51

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Video s oblíbenci 2018 - pečující kosmetika najdete zde
Video s oblíbenci 2018 - dekorativní kosmetika najdete zde
Video s nákupy za leden 2019 najdete zde
Video s rozjasňovači najdete zde

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat