pondělí 7. ledna 2019

Oblíbenci 2018 | Pečující kosmetika | Monchaaa


Ahoj všichni,

a je to tady. To, že jsem natočila video s mýma oblíbencema definitivně uzavřelo rok 2018. No a co si budem povídat, tento rok byl pro mě opravdu hodně zlomový. Ve velké míře jsem začala prozkoumávat pečující kosmetiku. Našla jsem si spoustu oblíbenců, ať už na tělo, na vlasy, ale i pleť. Nebudu se tajit tím, že existují určité značky, které jsem loni preferovala a myslím, že je na čase je v letošním roce malinko obměnit za jiné. :) Nicméně byly se mnou a bavily mě. Takže v tomto videu je určitě uvidíte.

No a dekorativní kosmetiku si dáme zase příště! :)

A jaké jsou ty Vaše produkty z roku 2018? Najdou se tam i některé, co zmiňují já?
A na jaké produkty se v roce 2019 chystáte?



Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.
Předem děkuji také za odběry.

Produkty, o kterých mluvím z drogerie:
TreacleMoon - one ginger morning
Cottage olej a sprchový gel
Tetesept pěny do koupele
Nivea Body Mousse
Garnier Botanic Therapy Almond šampon a kondicioner
OGX Coconut water šampon a kondicioner
Loreal Extraordinary Oil
Garnier Banana Hair Food
DM Saubar vlhčený toaletní papír
Dove go frehs deodorant
Garnier Tissue Mask
DM Houbička a Konjaková houbičky na čištění pleti
Balea Reinigungs stick
Nivea dvoufázový odličovač očí
Ziaja Okurkový pleťový krém

Produkty, o kterých mluvím z parfumerií a značkových prodejen:
Dicora Urban fit sprchové gely
The Body shop Banana sprchový gel
Lush bomby a koupelové pěny
RaE přírodní deodoranty
Sephora masky na nohy, pod oči a pleť
Skin food Rice Mask
Kiehl´s Calendula & Aloe soothing hydration masque
Kiehl´s Deep pore cleansing masque
Kiehl´s Cleasing oil
Kiehl´s Irish extract treatment essence
Belif The true tincture essence
Kiehl´s Calendula Toner
Kiehl´s Clearly Corrective Treatment Water
Pixi Glow Tonic
Kiehl´s Clearly Corrective Dark spot solution
Kiehl´s Powerful Strength Concentrate
OleHenriksen Truth serum
OleHenriksen Sheer Transformation Perfecting Moisturizer
The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5
The Ordinary Granactive Retinoid 2% Emulsion
The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG
Kiehl´s Avocado Eye treatment
Kiehl´s Ultra Facial Oil-free gel cream
Kiehl´s Glow Formula skin hydrator
Kiehl´s Ultra Light Daily UV Defence
Kiehl´s Ultimate Strength Hand Salve
Kiehl´s Lip balm
Kiehl´s Breakout Control Targeted blemish Spot Treatment

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.



Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat