středa 16. ledna 2019

Nákupy prosinec | Co jsem dostala na Vánoce | Monchaaa


Ahoj všichni,

máme po Vánocích a je potřeba si zrekapitulovat :D, co jsem v prosinci nakupovala za kosmetiku a vlastně i to, co jsem dostala pod stromeček. Ježíšek si na mě vzpomněl i v rámci kosmetiky :).  No...je pravda, že nákupy, které ve videu uvidíte, asi nebudou jen prosincové, ale tohle video jsem nenatáčela už pár měsíců, takže jsem vybrala zejména to, co je pro tohle období typické. Tedy Vánoční balíčky, limitky či Adventní kalendáře.

Určitě se zde ale objeví pár poslední novinek. A na co jsem se těšila nejvíc, že Vám ukážu paletky, které jsem si za poslední dobu pořídila. No a co se nevešlo do tohohle videa, uvidíte zase příště :)
Jen mě mrzí, že se mi při natáčení zbláznila kamera, takže barvy jsou takové všelijaké. Snad mi to ale odpustíte :)



Ve videu najdete značky od:
Dermalogika
Kiehl´s
Ziaja
Clinique
Maria Nila
Marionnaud
Kocostar
Tetesept
Kneipp
OGX
R&E
Yves Rocher
Bperfect
Bobbi Brown
Origins
Huda Beauty
Anastasia Beverly Hills
Pixi
Too Faced
Sephora
Miss Dior
a další...

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.
Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.


Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat