pondělí 7. ledna 2019

Můj objev 2018 | Anastasia Beverly Hills


Krásné pondělí všem! Pustila jsem se do stříhání oblíbenců za 2018 a přestože se nyní můžete těšit na pečující kosmetiku (a to už dokonce dneska večer), která v mnoha směrech byla pro mě v loňském roce průlomová, nebudu se tajit tím, že co se dekorativky týče, tak velkým objevem byla pro mě značka Anastasia Beverly Hills ❤️❤️❤️


Nechala jsem si ji na jaře přivést z Ameriky a ještě ani jen netušila, že za pár týdnů Sephora ohlásí na e-shopu velkou novinku. Anastázie bude dostupná také u nás!!!! Soft glam paletka a stíny na obočí byly mými prvními miláčky. Stejně jako štětec na obočí, který nyní nedám z ruky....

I další kousky postupně od té doby přibyly. Paletka Norvina nebo rtěnka v odstínu Sweet Pea (oba produkty na obrázku). A rozhodně další ještě i přibudou 😜😉
Ale více se asi dovíte ve videu, které bude věnované oblíbencům 2018 z řad dekorativky.
A co vy a tahle značka? ...

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.



Vaše Monchaaa

1 komentář:

  1. Myslím, že jsem o téhle značce už slyšela, ale nějak jsem jí nevěnovala pozornost :) no musím jí více omrknout.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat