pátek 18. ledna 2019

Banánová limitka The Body Shop

The Boby Shop banana limited edition

Kdo loni nezaznamenal tuhle letní limitku od The Body Shop, tak nejspíš ani netuší o co přišel. Já jsem se do banánové vůně zamilovala a dlouho mi chyběla nějaká řada produktů s touto vůní. Takže, když na trh přišly tyhle produkty, nemohla jsem odolat a pořídila jsem si ji celou :D

Značka The Body Shop je Anglická značka založená v roce 1976. A opravdu si pamatuju, že ještě před 15 lety, kdy jsem nějaký čas žila v Londýně, byla skoro v každém obchodním centru. V dnešní době získává ty nejlepší ingredience z více než 20 zemí po celém světě. Produkty netestují na zvířatech a jsou vegetarianské. Co se týče testování na zvířatech, tak dokonce sama tato značka prý pomohla tomu, aby v Británii bylo v roce 1989 testování úplně zakázáno.


The Boby Shop banana limited edition

O této řadě jsem Vám říkala také ve videu o mých oblíbencích z pečující kosmetiky 2018.

Hned na první vyzkoušení mě asi nejvíce zaujal sprchový gel. Když jej totiž použijete tak rozvoníte nejen koupelnu, ale rovnou celý byt. Na pleti se vůně poté krásně drží ještě dlouho. Je krásně hebká a rozhodně ne vysušená. Sprchový gel je totiž takový spíše krémovější. No a co Vám budu povídat, nepoužívám tuhle řadu jen já, ale celá rodina :D

The Boby Shop banana limited edition

The Boby Shop banana limited edition

Šampon a kondicionér celé moje večerní hýčkání v banánové vůni jen o to víc podpoří. Vůně nejsou přehnaně ostré nebo nějak moc sladké. Připomínají mi krásně vyzrálou ovocnou vůni banánu, který si koupíte někde na dovolené :)

Pravda je, že od téhle řady bych, co se vlasů týče, asi nečekala nějaké speciální vylepšení struktury vlasu. Na druhou stranu jsou řady, u kterých cítím, že vlasy vysušují. Tohle to nedělá, ale ani nějak zásadně nehydratuje. Vlasy jsou krásně umyté a voňavé. A pokud máte opravdu normální vlasy, tak byla řada právě pro vás. Já rozhodně nelituji, že jsem si ji pořídila a je mi až líto, že jsem vše skoro vypotřebovala.

The Boby Shop banana limited edition

Poslední produkt, který jsem si z limitky pořídila, byl tělový jogurt. Ano, čtete dobře. Jogurt! No a co si budem...opravdu to ten jogurt připomíná. 

Přiznávám, že já moc té tělové péči nedám. Nebaví mě to. Takže různá mlíčka nebo tělové oleje u mě zůstanou často nedopotřebované. No bohužel ani v tomto případě v tom nebyl rozdíl a zatím jsem tento jogurt použila jen párkrát. Ale těším se, že jej využiju spíše právě zase na léto. Produkt je totiž sám o sobě naprosto skvělý. Strukturou připomíná spíš gel a hrozně rychle se vpije. Nejste mastní a můžete se třeba hned obléct. Když jsem gel použila někdy na ruce, tak byly krásně hydratované a při každém pohybu jsem ještě hodně dlouho cítila tu krásnou vůni banánu! 

Už se těším, jakou další limitku bude mít The Body shop v letošním roce. Tajně doufám, že v regálech banánové produkty opět objevím, ale mile ráda se nechám překvapit i jinými produkty. V tuhle chvíli si totiž můžete vybrat z nepřeberné škály produktů od sprchový gelů s jahodovou vůní, přes odličující tonika s vůní heřmánku až po tužky, řasenky, stíny a mnoho dalšího z dekorativní kosmetiky. Jediné, co mi chybí, je o něco víc pěn do koupele :)

Tak co myslíte? Jaká vůně nebo produkty by se Vám líbily?

2 komentáře:

  1. Tak ta se faakt povedla :) ta vůně musí být božská, asi bych měla obavy, abych produkty nechtěla sníst :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat