čtvrtek 31. ledna 2019

Oblíbenci 2018 | Dekorativní kosmetika | Monchaaa



Ahoj všichni,

video s oblíbenci z pečující kosmetiky jste už viděli. A tímhle videem bych měla splnit svůj slib a ukázat Vám oblíbence také s kosmetikou dekorativní. :) Najdete zde vše, co mi v rámci líčení nesmělo chybět, ale zároveň i mé oblíbené vůně nebo to, co ráda používám na nehty.






Ve videu najdete značky od:
Too Faced
Benefit
Nars
Catrice
NYX
Rimmel
Loreal
Laura Mercier
Anastasia Beverly Hills
Trend ItUp
Becca
Milani
Hourglass
Tarte
Stila
Maybelline
Gosh
Bourjois
Sally Hansen
Marc Jacobs
YSL

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Video s oblíbenci 2018 - pečující kosmetika najdete na mém youtube.
Stejně jako video s líčením s paletkou Soft Glam.
Možná by Vás mohlo zajímat i to, jak jsem zkoušela Sally Hansen,

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.


Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat