úterý 20. června 2017

TUTORIAL: Inspirováno Hawaii

Ahoj všichni,

hledala jsem takhle na internetu fotky, kterými bych se mohla inspirovat a narazila na fotku, která mě svými barvami okamžitě zaujala. Pojďte se se mnou vydat na Hawaii a inspirovat se letními barvami. V dnešním líčení hraje hlavní roli nádherně barevná paletka od Makeup Revolution London Mermaids Forever.

Které produkty jsem použila:
Rimmel Fix&Perfect báze
Catrice 24h Made to Stay Make-up 015 Vanilla Beige
Catrice Liquid Camouflage 010
Trend It Up Eyebrow Powder - 10, 20
Trend It Up Brow Gel Filler - 20
Makeup Revolution London Mermaids Forever palette
NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk
NYX Jumbo Eye Pencil 630 Cashmere
Dermacol Matt Black Pencil
NYX Vinyl liquid liner černá
Loreal Mega Volume miss Hippie
NYX Highlight & Contour pro Palette
NYX HD Finishing Powder
Catrice Sun Glow Mineral Bronzing Powder
Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder
Makeup Revolution London Blushing Hearts
Makeup Revolution London lipstick The One

Štětce: PetraLovelyHair/Zoeva/Sephora/Ebelin
Řasy: Ardel

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše Monchaaa




Žádné komentáře:

Okomentovat