neděle 11. června 2017

Moje jarní #musthave

Ahoj všichni,

rozhodla jsem se pro nový formát videa, a to jsou moje "must have" produkty. Věřím, že tento formát vás bude bavit a bude vás zajímat. Nyní tu mám produkty, které jsem používala na jaře a opravdu je miluju. Bez některých si ani nedovedu představit existovat :-D

O kterých produktech mluvím:
Dermacol Aroma Rituals sprchový gel Hrozny s limetkou
Nivea zklidňující micelární voda na citlivou pleť
Garnier Essentials osvěžující vitamínová pleťová voda
Garnier Essentials odličující ubrousky
Bioderma Sébium Purifying cleansing foaming gel
Bioderma Sébium Global 
Nivea Vital Soja Anti-Age
Dermacol BTCell Intensive Lifting Remodeling Care
Keenwell energetická maska
Tony Moly Banana hand milk
Sally Hansen Gellaky
Štětce: PetraLovelyHair/Zoeva/Sephora
Rimmel Fix&Perfect báze
Dermacol Caviar Long Stay 01
Loreal Infallible 24H-Matte 10 Porcelan
Catrice Liquid Camouflage 010
Maybelline strobing stick
Too Faced Candlelight Glow
Essence all about matt fixing powder
TheBalm Bahama Mama
NYX MicroBrow pencil Taupe
NYX Tinted Brow Mascara - 01Blonde
Jordana Blush Powder 49 Passion Rose, 32 Rose Silk
NYX Vinyl liquid liner černá
Essence all about Roses
Loreal Mega Volume miss Hippie, miss Manga
RdeL Kajal pen White
NYX Lip Lingerie 11
Too Faced Melted Metal Peony
Giorgio Armani Acqua di Gioia
Marc Jacobs Daisy

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše Monchaaa




Žádné komentáře:

Okomentovat