pondělí 26. června 2017

TUTORIAL: Stříbrno-fialové líčení

Ahoj všichni,

už dlouho jsem nevytáhla svou paletku enTaupe od Zoeva, takže jsem se rozhodla, že je na čase si s ní udělat nějaké pěkné líčení. No a stříbrno-fialové barvy byly něco, na co jsem zrovna měla chuť. Zkusila jsem dvě tekuté rtěnky od NYX Lip Lingerie v odstínu 02 a 03, ale barvička 02 prostě jasně vyhrála.

Které produkty jsem použila:
Rimmel Fix&Perfect báze
Catrice 24h Made to Stay Make-up - 015 Vanilla Beige
Catrice Liquid Camouflage - 010
NYX Highlight and Contour stick
NYX HD Finishing Powder
Trend It Up Eyebrow Powder - 10, 20
Trend It Up Brow Gel Filler - 20
Zoeva enTaupe Palette
Trend It Up Eye Shadow - 010
Dermacol Matt Black Pencil
NYX Vinyl liquid liner černá
Maybelline Lash Sensation
NYC Mosaic Face Powder
Too Faced Highlighting Powder
Urban Decay Powder Blush - Fetish
NYX Lip Lingerie - 02, 03

Štětce: PetraLovelyHair/Zoeva/Sephora/Ebelin

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

a také blogu:
http://monchaaamonchaaa.blogspot.cz/

Vaše Monchaaa










Žádné komentáře:

Okomentovat