neděle 4. června 2017

TUTORIAL: Burgunda líčení s glittry

Ahoj,

burgunda odstíny aktuálně naprosto miluji. Když jsem objevila paletku TheBalm Meet Matte Trimony, musela jsem s ní udělat líčení. Použití NYX Lid Lingerie byla jen taková třešinka na dortu.

Použitá kosmetika:
Rimmel Fix&Perfect báze
Dermacol Caviar Long Stay 01
Catrice Liquid Camouflage 010
Maybelline strobing stick
NYX HD Finishing Powder
Trend It Up Graceful Feminity EyeLiner
Trend It Up Eyebrow Powder - 10, 20
Trend It Up Brow Gel Filler - 20
The Balm Meet Matte Trimony
NYX Lid Lingerie 07
NYX Vinyl liquid liner černá
NYX face and body glitter
NYX glitter primer
Dermacol Matt Black Pencil
Maybelline Lash Sensational
TheBalm Bahama Mama
Too Faced Candlelight Glow
NYX ombre Blush 04 Mauve me
Milani Cosmetics tekutá rtěnka 26
NYX Liquide Suede 09

Štětce: PetraLovelyHair/Zoeva/Sephora
Řasy: Ardel

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel


Vaše Monchaaa





Žádné komentáře:

Okomentovat