neděle 28. května 2017

HAUL: Květen 2017 | Nákupy přípravků na/po opalování

Ahoj,

a jsem tady s dalšími nákupy. Nákupy za měsíc květen. Nejenže jsem pořídila pár kousků z dekorativní a pečující kosmetiky, ale vydala jsem se i na velké nákupy kosmetiky určené na a po opalování. Počasí je na tyto produkty jak dělané, tak se pojďte inspirovat.

Co jsem nakoupila:
Live Clean Pink Fire shampoo
Bione Cosmetics Micelární Dvoufázová Pleťová Voda
Bione Cosmetics Čistící Odličovací Pleťové Tonikum
Balea Tekuté Mýdlo na ruce - třešeň a bezový květ
EOS Hand Lotion - berry blossom a cucumber
Balea Pěna na holení - kokos a melou
Rimmel Fix&Perfect Makeup Primer
Trend It Up Graceful Feminity EyeLiner
Trend It Up Eyebrow Powder - 10, 20
Trend It Up Brow Gel Filler - 20
Trend It Up tužka na rty - 220, 400, 245
Revlon pudr - 820
Revlon Photoready Insta-Fix - 130
Lush šampón Honey
Lush Kondicionér Veganese
Lush Cup O´Coffee Maska
Lush Koupelová Bomba Tisty Tosty
Panthenol Pěna ve spreji
DM Balea Sun Dance Transparentní sprej SPF20
DM Balea Sun Dance Active Creme SPF30
DM Balea Sun Dance Spray Sport SPF30
DM Balea Sun Dance Light Lotion Kokos SPF20
DM Balea Sun Dance Samoopalovací olej
DM Balea Sun Dance Hydratační gel po opalování
DM Balea Tělová Emulze do Sprchy
DM Balea Sun Dance Hydratační Fluid s vůní kokosu
DM Balea Bodylotion Magic Summer
DM Balea Sun Dance Masky po opalování

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel


Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat