úterý 3. května 2016

Jak bojuji se suchýma rukama, ekzémem?


Někoho by napadlo, že jde o velmi netradiční téma. Možná až nesmyslné. Co je na tom si mazat ruce? Ale věřte, že pokud máte ruce tak extrémně suché jako já, a dokonce se Vám objevuje také lokální ekzém, je to až trápení. Kůže je tolik vysušená, že může až popraskat, a to je poté opravdu bolestivé.

Pokud trpíte na ekzém, jistě navštěvujete kožního lékaře. Já však svého lékaře navštívím jen sporadicky. Přišla jsem totiž na důležitou věc. Mazat, mazat a mazat. Tak banální, ale nevěřili byste, jak dlouho mi trvalo si ruce opravdu namazat a stále to neodkládat. Ty výmluvy, že teď musím udělat to a támhleto. Klasika.
Nyní, po zimě, kdy jsou ruce o to více suché, je zapotřebí se tohoto pravidla držet ještě víc.

Vyzkoušela jsem již hodně krémů. Avon, Granier, Nivea, atd. atd.
Vždy jsem se však vrátila k tradici. Popraskaným rukám parfemace nelichotí. Mě se totiž na rukou vždy udělala červená místa, která ještě víc svěděla. A pokud již byla kůže popraskaná, ještě to pálelo. Obyčejná Indulona mne vždy zachránila. Pokud nemáte rádi mastné ruce, stačí si po namazání ruce malinko utřít do ubrousku a je to. Nevadí mi, že se nevstřebá úplně celá. Nosím ji stále při sobě a nyní dokonce i v retro balení, které jste nedávno mohli najít v Lidlu.

A co vy, také vás trápí suché ruce a co vyhovuje Vám?


2 komentáře:

  1. Indulona je proste láska! U nás doma Indulona nesmie nikty chýbať, hlavne tá nechtíková :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že v tom nejsem sama a i další lidi ji mají rádi stejně jako já :-)

    OdpovědětVymazat