úterý 3. května 2016

Čístící pleťové ubrousky Balea DM

Každý asi máme své oblíbené čistící ubrousky a možná právě nyní, kdy začíná být počasí opět slunečné a teplé, každá je máme po ruce a třeba i ve své kabelce. 

Mohou být dražší, ale i levnější. Jejich cena se pohybuje od 30 do 130 korun, ale i výš. Já osobně jich mám ráda jen opravdu málo a většinou sahám stále dokola po té samé značce. Velmi spokojená jsem se Zklidňujícími ubrousky Nivea nebo se zelenými ubrousky Garnier Essentials, na jejichž řadu plánuji samostatnou recenzi.

Nyní bych ráda zmínila ubrousky Balea, které jsou privátní značkou drogerie DM a jsou to ty, které koupíte za velmi příznivou cenu.
Já mám nejraději zelenou řadu pro smíšenou pleť a jiný typ zakoupím pouze za předpokladu, že na prodejně nejsou právě tyto. 
Ubrousky by měly pleť zbavovat nečistot, odstraňovat i voděodolný make-up a dodat pleti potřebnou hydrataci. Bohužel s make-upem mají tyto ubrousky spíše problém, ale já je velmi ráda použiji na dočistění, kdy mi po použití pleťové či micelární vody zůstane na pleti ještě trochu make-upu. Voděodolnou řasenku spíše nesundají než naopak a i obyčejnou řasenku takřka "sedřete". Na cestování je mám však velmi ráda. Jejich vůně je příjemně svěží, ikdyž neřekla bych, že zrovna citrónová, jak uvádí obal. Ve srovnání s jinými ubrousky, například Garnier, jsou ubrousky Balea sušší, avšak za svou nízkou cenu službu zcela jistě odvedou.
Balení obsahuje 25ks.  



Žádné komentáře:

Okomentovat