pondělí 4. června 2018

Recenze | OleHenriksen, Tarte, Hourglass, Stila, Laura Mercier




Ahoj všichni,

konečně tu máme video s recenzí prvních produktů, co jsem si pořídila v Americké Sephora :) Dneska se zaměříme na značku OleHenriksen, Tarte, Hourglass, Stila a Laura Mercier. Ve videu uvidíte produkty v akci, takže si budete moci udělat vlastní obrázek o tom, zda by Vám mohly vyhovovat. Má recenze je zcela subjektivní. To, že se mi nějaký produkt líbí nebo nelíbí neznamená, že u Vás to bude stejně. Užijte si video a budu ráda za vaše komentáře a zkušenosti s těmito produkty.




Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Zmíněné produkty:
OLEHENRIKSEN 3 Little Wonders Truth Serum + Sheer Transformation Perfecting Moisturizer
Too Faced Primed & Peachy Cooling Matte Perfecting Primer
Catrice Liquide Camouflage č.10
Maybelline Gigi Hadid
Dermacol Kajalová tužka
Benefit Hoola Lite
Maybelline rtěnka č.982

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat