neděle 17. června 2018

Nákupy duben a květen 2018 | Za co jsem utrácela




Ahoj všichni,

přestože jsem si říkala, že v dubnu a květnu toho nebudu moc utrácet kvůli mým předešlým nákupům v Americké Sephora, tak i přesto se mi povedlo toho celkem dost nakoupit :) Nejenom tedy v klasické DM Drogerii, ale i v Sephora u nás. Ve videu najdete pár zajímavých kousků. Některé jsem už i vyzkoušela, takže na ně uslyšíte i můj názor. Užijte si video a dejte mi vědět, co jste si pořídili vy a je tak skvělé, že byste doporučili i ostatním. Užijte si léto a do příštích nákupů se mějte skvěle!





Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Produkty, o kterých mluvím:
Bude doplněno dodatečně

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa


Žádné komentáře:

Okomentovat