sobota 12. května 2018

Recenze NARS | Makeup, korektor a další produkty




Ahoj všichni,

hodně dlouho mi trvalo než jsem se rozhoupala si koupit nějaké produkty od Nars. Není to levná kosmetika. Udělala jsem dobře?
V recenzi uvidíte Nars Natural Radiant Longwear Foundation a Nars Soft Matte Complete Concealer. Kromě produktů Nars Vám povím o produktech Catrice Galactic Highligghter, Loreal TrueMatch Minerals Mattifying Powder a několika produktů Benefit.




Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa



1 komentář:

  1. Nars jsem si koupila asi před 14 dny taktéž. Nemůžu si vůbec stěžovat je naprosto úžasná.

    Jinak holky, chtěla bych se zeptat nemáte náhodou nějaké zkušenosti s permanentním makupem od paní Radchenko z Prahy?

    OdpovědětVymazat