neděle 29. dubna 2018

Vyber si tu správnou masku | masková nálož




Ahoj všichni,

na trhu existuje takové množství pleťových masek, že je kolikrát problém se rozhodnout, jestli si koupit tu nebo onu. V tomto videu se Vám pokusím nastínit poslední možné masky, které v drogeriích a parfumeriích můžete koupit. Ukazuji ty, které mám sama doma. U mnohých tedy nechybí krátká recenze, a to dokonce i s ukázkou aplikace. Ve videu najdete zde masky krémové, plátýnkové i slupovací. A protože jste si přáli znát i ceny, tentokrát jsem do videa doplnila i toto.
Užijte si video!





Jaké značky ve videu najdete:
Fann Parfumeri:
- Cremorlab
Sephora:
- Sephora
- Too Faced
- Dr. Jart
- TooCoolForSchool
- The OOZOO
- SkinFood
- Ettang
DM Drogerie a Rossmann:
- Nivea
- Balea
- Dermacol
- Garnier
- Freeman
Avon:
- Planer Spa
Bioderma Serium
Keenwell
Lush
- Cup of Coffee
Douglas:
- OMG
- Vampire face
Kiehls:
- Ginger Firming mask, Deep pore cleansing, Overnight Hydrating, Calendula and Aloe, Crambery Energizing mask, Instant renewal

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa




Žádné komentáře:

Okomentovat