pátek 18. srpna 2017

HAUL: Červenec 2017 | 2.díl - NYX, sephora, lush, lékárna, notino.cz, dekorativka.cz, elnino.cz

Ahoj,

máme tu očekávané video a 2.díl mých nákupů za měsíc červenec. Navazuje na nákupy z drogerie, které jste viděli v dílu prvním. Nyní Vám představím, co jsme ulovila v kamenných obchodech, parfumeriích a e-shopech.


Co jsem nakoupila:

NYX - Duo Chromatic, CosmicMetals paletka, AvantPOP paletka, Lid Lingerie
Bioderma - Sébium H2O, Sébium Global
Lush - Plum Rain sprchový gel, Whoosh sprchové želé
Sephora - Tony Moly Banana krém a balzám na rty, Skinfood Watermelon and Crannbery mask, Too Cool for School Coconut Milky mist, Too Cool for School Coconut ceramide mask a eye patch, Dr.Jart Hydration Lover mask, Sephora Avocado eye mask a coconut cleaning wipes, Tony Moly Jelly mask sheet
notino.cz - BH Cosmetics Blushed Neutrals paletka, Marc Jacobs Daisy Dream
dekorativka.cz - Milani korektor a rozjasňovač, ColourPop lipstick, Ultra matte lip tekutá rtěnka a stíny, TheBalm Meet matte Ador
elnino.cz - Makeup Revolution London Paletka, Pilaten černá hydratační maska, Max Factor eye luminizer, Hakuro stětce, štětec Sefiros, Sefiros čistič štětců


Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Instagramu:
https://www.instagram.com/monchaaam/


Moje předešlé  nákupy: https://www.youtube.com/watch?v=CQNm0Avo5rU


Vaše Monchaaa








Žádné komentáře:

Okomentovat