středa 9. srpna 2017

HAUL: Červenec 2017 | 1.díl - drogerie

Ahoj,

v prvním prázdninovém měsíci jsem dělala velké nákupy kosmetiky nejen z drogerie, ale i z parfumerií a různých eshopů. Zároveň jsem slavila narozeniny, a tak není divu, že produktů bylo do videa opravdu hodně. Rozhodla jsem se tedy nákupům věnovat videa dvě. Podívejte se na 1.video - nákupy a novinky z klasických drogerií.

Co jsem nakoupila:
Loreal Elseve očišťující šampon a balzám
Nivea HairMilch šampón a kondicionér
Garnier UltraDoux revitalizační šampon a balzám
Garnier UltraDoux jemný zklidňující šampón a maska
Balea sprchové gely - meloun, Jamaica Vibes, Viva Cuba
Balea tekuté mýdlo - meloun
Balea mycí pěna na ruce - Tropisches paradies
Balea pěnový krém na ruce - Cake pop
Treacle moon sprchový gel - ginger
Treacle moon krém na ruce - kokos
Balea antibakteriální gel - kokos
Balea volumen puder
Swiss o Par vosk na vlasy - kokos
Balea sůl - kokos
Tetesept Kokosmilch
Tetesept Mandelmilch
Ziaja micelární voda - přírodní oliva
Ziaja micelární gel - okurka
Ziaja pleťový krém - okurka
Bel premium peds
Balea summer jednorázové žiletky
Sally Hansen remover a base coat
Laky - Catrice, Catrice nail paint to go, trend it up (soft mate, porcelain, cool breeze)
Ebelin maracuja odlakovač
Trend it up eyeliner cool breeze - bílá, modrá
Trend it up cool breeze řasenka - modrá
Essence blue jeans - hightlighter, illuminating face gel, bronze and blush palette
Essence Cubanita - nail polish, baking and banana powder
Loreal Mega volume miss Baby Roll
Loreal Infallible Mattifying base a Fixing mist
Maybeline Anti - Age Eraser eye concealer

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB:
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

A Instagramu:
https://www.instagram.com/monchaaam/

Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat