neděle 14. května 2017

TUTORIAL: modro-černé kouřovky | Poprvé zkouším NYX Drop Foundation

Ahoj,

tyhle modro-černé kouřovky jsou něco, co běžně nenosím. Měla jsem ale chuť na něco tmavšího a myslím, že se to celkem povedlo. Dlouho jsem navíc chtěla vyzkoušet nové NYX Drop Foundation makeupy.

Které produkty jsem použila:
NYX HD Studio Primer Base
NYX Total Control Drop Foundation 03 Porcelan
NYX Total Control Drop Foundation Brush
Catrice Liquid Camouflage 010
Catrice Nude Illusion Loose Powder
Catrice Prime and Fine Mattyfying Powder
Catrice Eyebrow Stylist 040
NYX Tinted Brow Mascara - 01Blonde
Urban Decay Vice Ltd Reloaded
Dermacol Matt Black Pencil
Dermacol Longlasting Gel Black
Dermacol Black Sensation Mascara
NYX Jumbo Eye Pencil 622A Eletric Blue
Essence Mosaic Compact Powder
Sleek Highlighting Palette Cleopatra´s Kiss
Jordana Blush Powder 49 Passion Rose
NYX Lingerie 09

Štětce PetraLovelyHair/Zoeva/NYX

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel


Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat