neděle 7. května 2017

Jak na gellaky se Sally Hansen?

Ahoj,

už je to několik týdnu, co jsem se rozhodla se zbavit svých gelových nehtů. Zakoupila jsem tedy produkty Sally Hansen a rozhodla se zvolit cestu gellaků. Celý postup a zkušenost s gellaky od Sally Hansen najdete v dnešním videu.

Co jsem potřebovala:
Nůžky, pilník, dřívko, tamponky
Gellaky od Sally Hansen - Gel base, Gel nail color (130 shell we dance), gel top coat
Čištič nehtů nebo vysoce procentní alkohol (Expa-Nails Nail cleanser)
Dle potřeby Sally Hansen acetone remover a Sally Hansen barevné gellaky

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat