neděle 16. dubna 2017

VYPOTŘEBOVÁNO: leden, únor, březen 2017

Ahoj,

dneska jsem si pro vás připravila vypotřebované produkty. Dejte si kávu a pohodlně se usaďte. Dlouho jsem se k tomuto videu nedostala, takže je produktů opravdu dost.

Ve videu najdete produkty značky:
Balea DM (sprchové gely, odličovací ubrousky, deodorant, masky)
Aussie (šampony a kondicionéry)
Bioderma (micelární voda - sensitive, krémy a masky na problematickou pokožku, mycí pleťový gel, oční krém)
Nivea (micelární vody, mycí pleťový gel)
Dermacol (tonika, odličovač očí, make-up, sprchové gely, oční krém, masky)
Gliss Kur (šampon a kondicionér)
Inecto (šampon a kondicionér)
Linteo (toaletní ubrousky)
Sephora (tužky na obočí)
NYX (tužky na obočí)
Loreal (šampony a kondicionéry, micelární vody, make-up, řasenka, oční krém)
Garnier (šampony, odličovací ubrousky a vody, tonika, odličovač očí, čistící pleťový gel, oční krémy, látkové masky)
Rimmel (korektor)
Rexona (deodoranty)
Rival de Loup Rossmann (masky)

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat