neděle 9. dubna 2017

TUTORIAL: červeno-fialové líčení a meruňkové rty

Ahoj,

žádali jste si líčení, které jsem měla v nákupech za březen. Tak tady je :). Zvolila jsem červenou, růžovou a fialovou, vše doplněné černou. A nesmí chybět ani rty, které jsem se rozhodla podtrhnout meruňkovými odstíny. No snad se Vám bude líčení opět líbit.

Použité produkty:
NYX Prime Base
Estee Lauder Double Wear make-up 1N2
Catrice Liquid Camouflage 010
NYX Highlighting & Contour Pro Palette
Catrice Prime and fine powder
NYX Sculpt&Highlight 02Taupe
NYX MicroBrow pencil Taupe
NYX Tinted Brow Mascara - 01Blonde
Revolution London 32 Ultra Eyeshadows
Essence My must haves - 06, 08, 20
Trend it up Elastic eye shadow 010
Maybelline Colossal Kajal
Loreal Super Liner Blackbuster
NYX Vivid Brights VBL02/Vivid Violet
Maybelline Lash Sensational
I love makeup Baked Highlighter
Jordana 49 Passion Rose
Ardel Double Up
NYX Intense butter Gloss IBLG09 Sorbet

Štětce PetraLovelyHair/Sephora/Zoeva

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat