sobota 25. března 2017

TUTORIAL: Ostrá linie na oku s paletkou Urban Decay Naked Basics2

Ahoj,

další video jsem se rozhodla doplnit pouze hudbou. Všechny produkty jsem Vám pečlivě ukázala, takže snad nebylo potřeba ani mých slov. Užijte si jej a snad se Vám bude líbit malinko netradiční líčení s vytvořením ostré linie na víčku.

Použité produkty:
Rimmel Fix&Perfect báze
Rimmel Fresher skin 010
Catrice Liquid Camouflage 010
Catrice Prime and fine powder
NYX Sculpt&Highlight - 02Taupe
NYX Tinted Brow Mascara - 01Blonde
Urban Decay Naked Basics2
Loreal Super Liner Blackbuster
RdeL Kajal pen White
Loreal Mega Volume miss Hippie
Maybelline Colossal Kajal
Sleek Paletka
Sephora tekutá rtěnka - 21
Bioderma LipBalm

Štětce PetraLovelyHair/Sephora/MakeupRevolution

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat