středa 29. března 2017

Coffee with Monchaaa - First Impression | Estee Laude Double Wear, Too Faced Candlelight Glow, Urban Decay Afterglow, NYX Prime Base

Ahoj,

připravila jsem si pro Vás First Impression na některé produkty, které jsem ještě nezkoušela a před nedávnem si pořídila. Dejte si kávičku, protože video je malinko delší. Popovídáme si, co je nového, a tak :)

Co testuju:
Estee Lauder Double Wear make-up 1N2
Too Faced Candlelight Glow
Urban Decay Afterglow Fetish
NYX Prime Base
NYX HD Concealer CW01

Štětce PetraLovelyHair

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše Monchaaa






Žádné komentáře:

Okomentovat