středa 18. května 2016

Garnier Essentials - vyzkoušeno

Už delší dobu se chystám sepsat recenzi na tyto 4 výrobky zelené řady Garnier Essentials s detoxikačním výtažkem z hroznů. Ne vždy si některé přípravky oblíbím natolik, že si pro ně jdu do drogerie znovu. Jsem vybíravá a také ráda zkouším něco nového. Bohužel ne ale vždy jsem s novým produktem spokojená. Pro tyto jsem však vyrazila už poněkolikáté.




Tato zelená řada Garnier Essentials je mou oblíbenou. Začala bych asi postupně od toho produktu, který mám nejraději. A tím je Garnier Osvěžující vitamínová pleťová voda.
Používám ji zejména ráno, a to po tom, co si omyji obličej. Nastartuje mě. Pleť po ní nezůstane mastná. Je spíše svěží. Zářivější. Máte na obličeji tak příjemný pocit, že už se Vám ani nechce nanášet denní krém. Ale zapomínat bychom jej neměly žádná :) Opravdu, jako bych pleti dodala potřebné vitamíny.



Dalším přípravkem je Čistící pěnový gel. Ten použiji každý večer po odlíčení ve sprše. Tento gel mi vyhovuje, protože pokožku tolik nevysuší. Stačí, že tuhle práci zařídí obyčejná voda. Proč ji tedy ještě pomáhat i s produkty, které použijeme. Tento gel nepění, spíš jej jakoby do pokožky vmasírujete. Krásně pleť dočistí před použitím dalších přípravků.




Opomenout nenohu také Ubrousky, kterým bych možná dala stejný počet bodů, jako gelu. Když bych měla jmenovat ty, které mám nejraději, tak jistě řeknu tyto od Garnier. Často používám Balea DM, ale ty pokožku spíše dočistí a navíc jsou sušší. Garnier umí spolehlivě odstranit i řasenku. Takže pokud zrovna cestujete a nechce se Vám sebou vozit hodně přípravků, tyto ubrousky zaručeně zastanou svou práci, pro kterou si je do své cestovní tašky zabalíte. Navíc u DM ubrousků můžete mít v některých případech pocit "ulepení". No a tyhle od Garnier mi to tento pocit vážně nedělají.




A nakonec Osvěžující odličovač očí. S tímto produktem jsem z celé čtyřky asi nejméně spokojená, přestože není o nic horší než ty předešlé. Patří jistě k těm produktům, ke kterým bych se vždycky vrátila. Nemám totiž moc ráda odličovače očí, které jsou mastné. Chápu, že od toho je dvoufázový odličovat, ale existují na trhu přípravky, které mastné nejsou a přesto udělají to, co chcete. Prim u mě hraje Nivea micelární voda, na kterou jsem už post dávala. Hned v závěsu je právě tento odličovač očí Garnier. Přestože řasenku tak rychle neodlíčí, jako Nivea, a musíte být trpělivá, bez nutnosti většího dření ji zanedlouho sundáte. Aktuálně sice dopotřebovávám Garnier Essentials Sensitive 2v1, ale spíše z donucení. Moc neodlíčí, přestože by měl být také na voděodolný makepu. Navíc je právě trochu mastnější.



A co vy? Také máte rády tyto produkty? A jestli ne, tak které byste mi z řady Garnier doporučily?

2 komentáře:

  1. Najviac ma zaujal ten odličovač očí :) Môj práve došiel tak tento rada vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Věřím, že to nebudu jen já, komu sedne :)

      Vymazat