úterý 17. května 2016

Bomb Cosmetics - Svíčky


Před nedávnem jsem psala o Bomb cosmetics v souvislosti s šumivými koulemi do vany. Tělová a pleťová kosmetika (jako jsou krémy, másla, apod) jsou asi celkem známé. Ne však každý nejspíš ví, že pod touto značkou můžete zakoupit také vonné oleje či vosky do vonných a aroma lamp. A samozřejmě také svíčky.

Já si oblíbila tuto růžovou Paradise Lost, která je malinko sladká, ale ne moc, trochu květinová.

A co vy? Máte také své oblíbené svíčky? Kterou značku?

Já v poslední době sahám po Bomb Sosmetics nebo Rituals.


http://anabela.cz/

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano. Jistě by měl každý nějaký nápad, jak jej po vypálení svíčky využít :)

      Vymazat
  2. Určite by som rada vyskúšala aj sviečky z tejto značky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Dole v článku jsem nechala kontakt na eshop, ale já se většinou zazásobím na veletrhu.

    OdpovědětVymazat