čtvrtek 17. října 2019

Vypotřebováno říjen 2019 | Recenze | Monchaaa



Ahoj všichni,

#vypotřebováno je jedno z Vašich oblíbených videí. Pokud jste to právě vy, kdo tato videa vyhledává, tak dneska si to užijete. Nenatáčela jsem zase nějaký ten pátek a vypotřebovanci se mi pěkně nahromadili. Dneska si to vybereme za několik měsíců.



Užijte si video a budu ráda za Vaše zkušenosti.



Produkty, o kterých mluvím:
Šampony, masky a Kondicionery - Alterna, Wella, Mania Nilla, DM Balea, Live clean, Lush
Čistící ubrousky - DM balea
Odličování a čištění pleti - Clinique, Wellman, Garnier,
Krémy - Eucerin, Origins, Ziaja
Antiperspiranty - Garnier, Dove
Suché šampony - DM Balea
Dekorativka - Rimmel pudr, Revolution korektor, Catrice rozjasňovač, Nars řasenka Klimax
Mýdla a sprchové gely - DM Balea, The Body shop, Lush, Korres, Cottage, Nivea,
Růzmé - čistič nehtů Expa-Nails, Konjaková houbička Balea


Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Video s předešlými vypotřebovanci najdete zde.

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat