pondělí 1. dubna 2019

Vlog | Objednávka z Notina mě zklamala | Nové nehty, kulma a sluneční brýle | Luis v salonu


Ahoj všichni,

dnes jsem si pro Vás po dlouhé době připravila opět vlog :) Už jste si o něj dlouho psali. Evidentně Vás vlogy opravdu baví. Takže v dnešním videu Vám ukážu moji novou kulmu/hřeben na vlasy. Jak jsme jeli s Luisikem na stříhání nebo, když se Michal chtěl podívat na motorky. Také se mě stále ptáte na moje nehty, takže jsem se rozhodla Vám ukázat, jak si je dělám. Pár nákupů také nechybí - ukážu Vám moje nové sluneční brýle. No a trochu si i postěžuju, a to do jaké situace jsem se dostala s mou objednávkou z Notina :)



Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.




Video s oblíbenci 2018 - pečující kosmetika najdete zde
Video s oblíbenci 2018 - dekorativní kosmetika najdete zde
Starší video o nehtech najdete zde

Sledovat mne můžete také na FB Monchaaam.
Instagramu Monchaaam.

Vaše Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat