čtvrtek 6. prosince 2018

Bobbi Brown | Highlight & Glow Highlighting Powder Duo | Vánoční limitky


V letošním roce se přiznávám, že jsem nepropadla tolik Vánočním limitkám, jako to bylo třeba i loni. Líbily se mi stále více populární crackery, a to od různých značek, ať už od Sephora, Origins nebo značky Belif, ale že bych si řekla - tak u tuhle limitku faaakt musím mít! - tak to vlastně ani ne. Až do chvíle, kdy jsem narazila na limitku Bobbi Brown.

Bobbi Brown | Highlight & Glow Highlighting Powder Duo




Líbila se mi Ginger paletka od Too Faced, ale než jsem si ji stihla koupit,  tak ji vyprodali :D. A když se opět znova naskladnila, tak jsem si zase řekla, že vlastně a co, dyť ji ani nepotřebuji. Vždyť mám mou oblíbenou Chocolate Gold Metallic paletku, která je svými odstíny skvělá nejen na celoroční používání, ale fakt se báječně hodí právě i na to Vánoční období, protože obsahuje krásnou zlatou, stříbrnou nebo zelenou barvu.
(Paletku jsem kupovala v Parfumerii Sephora za 1450,-Kč a video, kde ji ukazuji najdete v nákupech za únor)

Chocolate Gold Too Faced

Ve chvíli, kdy jsem ale uviděla krásně třpytkaté balení Highlight & Glow paletky od Bobbi Brown, tak jsem si řekla - jo, tohle je ta paletka, se kterou budu mít spojené letošní Vánoce!

Nebudu Vám lhát, že první, co mě nalákalo byl hlavně ten obal. Pro straky jako dělaný a v poslední době je balení ala "sněhová koule" velmi populární varianta obalu. Obsahuje roztok, ve kterém jsou třpytky a ty se po zatřepání rozprostřou do různých stran. Mě však něco takové ve sbírce chybělo a potřebovala jsem to mít.

No a popravdě samotné pudříky, jsou také překrásné. To rozhodně! O co lepší je, že v paletce nenajdete jen jeden, ale právě dva. Vybere si každý, kdo raději volí růžové tóny, ale i ten, co má raději zlatou. Odstíny se jmenují Bare Glow a Opal Glow. No a balení nechybí samozřejmě také velikánské zrcátko, které se vždy hodí.

Bobbi Brown | Highlight & Glow Highlighting Powder Duo

Stíny můžete používat jednotlivě nebo je i namíchat. A myslím si, že jejich intenzita potěší každého. Stačí mít lehčí ruku pro jemný glow, ale pakliže milujete opravdový lesk, tak můžete navrstvit nebo navlhčit štětec. Spokojený bude určitě každý. A pokud nevíte, co darovat mamince nebo kamarádce, za mě to je rozhodně skvělý nápad na Vánoční dárek!
(Paletku jsem zakoupila v on-line eshopu Parfumerie Douglas za 2095,- Kč)

V limitované edici Bobbi Brown najdete také 2 krásné paletky - Smokey Crystal Eye Shadow nebo Starlight Crystal Eye Shadow (v parfumerii Douglas každá za 1110,-Kč). Paletky obsahují 8 stínů. Smokey je více neutrální a Starlight studenější.

Co vy a Vánoční limitky. Podlehly jste některé? Dejte mi vědět, jestli přeci jen není nějaká, která mi může tyhle Vánoce zpříjemnit :)

Mějte krásný den!
Vaše Monchaaa

Pakliže se chcete být se mnou stále online, sledujte můj Instagram!

2 komentáře:

  1. Ty obaly, jakože wooow!! Nádherná limitka, ta se povedla :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat