čtvrtek 1. listopadu 2018

Proč jsem se rozhodla pro nový blog?


Dneska, kdy píšu tento článek, to je přesně 7 týdnů od chvíle, co jsem měla nehodu (kdo mě sledujete na mém Instagramu, tak víte malinko víc). Vybourala jsem se a od toho dne jsem se musela rozloučit s myšlenkou, že budu natáčet, zůstala jsem v lůžku a přestala v zásadě chodit ven. Každý, kdo mě odebíral na mém Youtube, se musel smířit také s tím, že videa, na které byl zvyklý a které vycházejí relativně pravidelně, nebudou a budeme se vídat jenom na Instagramu a Facebooku. Jenže to bych to nebyla já, abych si zase něco nevymyslela a ten čas jen tak nepromarnila.

Kromě pár dní po nehodě, kdy mi nebylo opravdu dobře, tak jsem normálně i pracovala. No a večer, když jsem nechtěla jen koukat na televizi, tak jsem si dělala pořádek ve fotkách, sestříhala krátké videa na mé Instagramové účty (beauty Instagram Monchaaam a cestovatelský Instagram LifeWithMonchaaa) nebo si prostě dělala pořádek v tom, co jsem v poslední době skoro nestíhala. Práce jsem měla za poslední měsíce víc než dost a vlastně takováto "pauza" mi přišla skoro vhod.

Blog jsem měla už dlouho. Možná dokonce stejně dlouho jako Youtube. Nicméně nikdy jsem jej nevyužívala aktivně. Jednou jsem si ho jen tak založila, udělala nejnutnější grafické úpravy a moc se o něj nestarala. A pokaždé, když jsem vydala nové video, tak jsem na něj jen hodila pár vět, video a blog si nechala žít svým vlastním životem. Ještě před nehodou sem ale o blogu začala čím dál víc přemýšlet. Říkala jsem si, že je to něco, čím se fakt nemůžu prezentovat. Že to je ostuda, jak vypadá. A přitom já jsem takový pedant na věci, které dělám. Dlouho mě hryzalo svědomí, že ikdybych sem měla stále dávat jen odkazy na videa, tak by přece blog měl nějak vypadat. Moje nehoda všechno urychlila.

Když už jsem udělala opravdu vše, na instagram nahrála poslední minitutorial, který jsem udělala, možná i myšlenka toho, že bych skončila zase u toho seriálu, na který koukám už asi potřetí, pustila jsem se do hlavičky blogu. Ani nevím jak, ale už jsem měnila písmo článků. Pak trochu zpřeházela texty. Těžko říct, bylo pozdě večer, ale blog najednou vypadal úplně jinak. A znáte ten pocit, kdy jste se do toho nenutili, ale ono to přišlo najednou samo a bylo to. To nejtěžší, co jste tak dlouho odkládali, bylo víceméně hotové. Jen začít...

Takhle vznikl můj nový blog. Trvalo mi dlouho se rozhoupat a rozhodně je na něm ještě dost práce, ale při tom jsem udělala hodně velkou změnu, která byla tak snadná a šla mi fakt dobře od ruky. Zbytečně jsem to odkládala a až nehoda mi pomohla. Nevím, zda se posunu dál a tohle nebude jeden z prvních a posledních článků. Ptala jsem se Vás na Instagramu a hodně z Vás by články chtělo. Moje komunita je ale asi opravdu má krevní skupina a baví je víc videa. Věřím, že to nebude dlouho trvat a budou. Dávám se dokupy, jde to pomalu, ale jde. A mimochodem myslím, že první video bude právě povídací o tom, co se mi vlastně stalo a jak jsem ty měsíce od nehody bojovala.

Takže pakliže jste si tento článek přečetli, zamyslete se, jestli je něco, co byste chtěli udělat a jen to odkládáte. Radím, udělejte to. Uvidíte, že to bude nakonec hrozně snadné a ten pocit potom je hodně dobrý.
Napište mi, co to je ....

Mějte se krásně!
Vaše
Monchaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat