sobota 24. března 2018

My nighttime skincare routine




Ahoj všichni,

tohle video bylo natočeno velmi spontánně. Byl večer, já sama doma a nalíčená a přemýšlela jsem o tom,jaké video budu příště zase natáčet. A tak jsem si řekla, proč jej nenatočit hned. A to takové, ve kterém vám ukážu, jakou a jak používám kosmetiku večer. Tenhle druh videí totiž sama ráda sleduji. No co vám budu povídat - uvidíte mě zde v "plné kráse" :-D Tak až bude večer, pusťte si tohle video a užijte si jej!!!





Produkty, o kterých mluvím:
Linteo kosmetické vatové tamponky
Nivea micellair micelární voda
Astrid 3v1 micelární voda
Ziaja micelární gel
Kiehls calendula face wash
Garnier pure fruit energy peeling
Loreal smooth sugar scrub
Nivea micellair vlhčené ubrousky
Kiehls cleansing masque
Kiehls calendula masque
Kiehls overnight masque
Bioderma sebium masque
Cremorlab O2 bubble mask
Nivea vital soja anti-age oční krém
Kiehls avocado oční krém
Kiehls irish extract
Kiehls clearly corective spot solution
Kiehls midnight recovery concentrate
Bioderma hydrabio serum
Kiehls ultra facial gel cream
Bioderma sebium global
Kiehls breakout control
Kiehls butterstick a lip balm
Kiehls hand salve
Cottage jasmine oil
Nivea tělové mléko do sprchy

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Instagramu:
https://www.instagram.com/monchaaam/

A také blogu:
http://monchaaamonchaaa.blogspot.cz/

Vaše Monchaaa




Žádné komentáře:

Okomentovat