středa 18. října 2017

Halloween Tutorial: černá vdova

Ahoj všichni,

dlouho jsem přemýšlela, zda se pustit do těch netradičních tutoriálů, které před Halloweenem všichni tolik vídáme. Nakonec ve mě vyhrálo to malé dítě, které se prostě chtělo bavit. A opravdu mě to hrozně bavilo. Načmárat si na obličej nějaké tvary, moc nepřemýšlet nad přetahováním. Prostě to udělat tak, jak jsem zrovna chtěla a měla pocit, že by mohlo vypadat jako - Černá vdova. To je téma, které jsem si pro tohle líčení vybrala. Snad se Vám bude líbit a už se těším na to druhé, co jsem si naplánovala a co by mělo být, teda doufám, úplným opakem tohohle :) užijte si video!

Vaše Monchaaa





Seznam produktů:
NYX:
HD Studio Primer base
HD Finishing powder
Epic Ink Liner
Glam Liner Aqua Luxe, Glam golden
Liquid Suede 01
Catrice:
HD Liquid Coverage 010
Liquid Camouflage 005
RdeL:
Eyebrow Pencil 04
Trend it up:
Brow gel filler 03
Smiffys:
Make-up FX černý
Make-up FX Aqua bílý
Revolution London:
New-Trals vs Neutrals
Dermacol:
Černá kajalová tužka
Loreal:
Miss Baby roll

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Instagramu:
https://www.instagram.com/monchaaam/










Žádné komentáře:

Okomentovat