neděle 17. září 2017

TUTORIAL: podzimní líčení | Revolution London New-Trals vs Neutrals palette




Ahoj všichni,

dnešní tutorial vzešel z počasí, které aktuálně máme. Blíží se podzim a moje nálada i líčení tomu odpovídá. Snad se Vám bude líčení líbit. Použila jsem na něj paletku Revolution London New-Trals vs Neutrals.





Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Instagramu:
https://www.instagram.com/monchaaam/

Vaše Monchaaa



Použité produkty - báze:
Too Faced Face Primer



Použité produkty - pleť:
Loreal Infallible 24H-Matte
Catrice Liquid Camouflage
Rimmel Insta Fix&Matte Powder


Použité produkty - obočí:
Trend It Up Eyebrow Powder, Brow Gel


Použité produkty - oči:
Revolution London New-Trals vs Neutrals
NYX Vinyl Liquide Liner - Black
NYX Glam Liner Aqua Luxe - Glam Golden
Dermacol Matt Black eye pencil
Loreal Miss Baby Roll


Použité produkty - dokončení pleti:
Milani Instant Glow Powder - Afterglow
Catrice Mineral Bronzing Powder
Urban Decay Powder Blush - Fetish


Použité produkty - rty:
NYX Matte Lipstick - Spirit



Žádné komentáře:

Okomentovat