pondělí 13. února 2017

TUTORIAL: Rockové líčení s paletkami Trend IT UP a rtěnkami Dermacol a Essence

Ahoj,

při příležitosti rockového koncertu tu pro vás mám tmavě fialové líčení za pomocí paletek Trend It Up.

Které produkty jsem použila:
trend IT UP The Nudes Selection
trend IT UP The Colors Selection
NYX Highlighting & Contour Pro Palette
MAC Pro Longwear Concealer - NC15
Makeup Revolution Baked Highlighter - Peach Lights
Makeup Revolution Blush - Wow!
Maybelline Colossal Kajal
Essence all about matt fixing powder
Loreal Mega Volume miss Hippie
Dermacol Lip Seduction - 11
Dermacol Longlasting - 02
Essence - 03 Come Naturally

Makeup a obočí:
NYX Sculpt&Highlight - 02Taupe
NYX Tinted Brow Mascara - 01Blonde
Dermacol Caviar Long Stay - 01

Pokud se Vám moje video líbilo, budu ráda za like. Můžete mi také napsat do komentáře.

Předem děkuji také za odběry.

Sledovat mne můžete také na FB.
https://www.facebook.com/Mooonchaaa/?ref=aymt_homepage_panel

Vaše

Monchaaa



Žádné komentáře:

Okomentovat