středa 25. května 2016

Zoeva En Taupe - vyzkoušeno

Krásný den všem!
Dnes bych Vám ráda představila mou aktuálně oblíbenou paletku. Jedná se o paletku Zoeva En Taupe.

  
V celé paletce najdete stíny jak matné, tak lesklé. Konkrétně čtyři matné a šest lesklých. Balení je velmi povedené. K odstínům v paletce se opravdu hodí. Materiálem zvolili tvrdý karton, který je u mnoha výrobců v poslední době  populární.



Matné stíny - Stitch By Stitch, Gallery, Hour By Hour, Exquisite - jsou celkem dobře pigmentované. Nemůžu říct, že by byly nějak moc prášivé.


Lesklé stíny - Handmade, Old Master, Spun Pearl, Sheers & Voiles, Outline, Wrapped In Silk - jsou velmi krémové. Pigmentace je u těchto stínů velmi dobrá.


  Všech deset stínů je opravdu jemně mletých. Neopadávají mi.


 Často sahám pro stínu Hanmade (druhý stín ve vrchní řadě), který dám na víčko. Hour By Hour (čtvrtý stín ve vrchní řadě) dám do záhybu. Spun Pearl (první stín ve spodní řadě) dám do vnitřního koutku. A pokud chci líčení malinko intenzivnější, tak sáhnu po Exquisite (poslední stín ve spodní řadě) nebo Old Master (poslední stín ve vrchní řadě), abych jej umístila do vnější části oka.


 Tak co? Také se Vám tato paletka líbí?


Cena: 622,- Kč
Zakoupeno na: http://www.makeupandmore.cz/

9 komentářů:

  1. Paletka vypadá opravdu krásně! Odstíny jsou perfektní a balení se mi také moc líbí. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Zoeva je skvelá ♥ Ja si robím zálusk na Cocoa Blend paletku, ale aj táto je veľmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta je také moc pěkná. Odtíny spíše do hněda, teplejší.

      Vymazat
  3. Tak paletka vypadá krásně, rozhodně mám v plánu si ji pořídit do sbírky a to i přesto, že je na můj vkus poměrně studená. Ale právě proto bude dost unikátní, studené paletky jinak nekupuji :) Už mám Cocoa Blend a Rose gold a přijde mi, že každá další nová paletka je kvalitou lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za zprávu. Přiznám se, že mi tato paletka mezi všemi padla do okna jako první. Zaujaly mne právě ty odstíny, se kterými se líčím nakonec i nejvíce. Jsem "růžová" holka :-D

      Vymazat
    2. Tak to chápu :D Každý máme jiný podtón i preference. Já jsem zase čokoládová holka :D (napsat že jsem hnědá holka by bylo zavádějící :D)

      Vymazat