sobota 14. května 2016

Rituals - mít pocit jako na dovolené


Je sobota večer a já už pomalou uvažuji o tom, jaké bude léto. Co budu dělat, jaké zážitky mne opět potkají. Dostávám se do takové té nálady, kdy se člověk již opravdu těší na ty teplé víkendy - slunečné dny a  hřejivé noci.

Mám chuť se naložit do vany, zapálit svíčku a trochu relaxovat. V takové chvíli většinou sahám po něčem od značky Rituals.

Velmi ráda jsem vždy nakupovala řadu s vůní čaje. Nyní jsem však sáhla po něčem jiném - Rituals of Sakura, Organic rice milk & cherry blossom.

Pro příjemnou koupel nesmím opomenout "Heavenly bath foam"


Aby byla moje pokožka opět svěží, sáhám pro "Sugar body csrub"


Vůně této řady jsou nenásilné. Velmi příjemné. Opravdu jakoby cítíte třešňový květ a rýžové mléko. Pokožka je po pěnové koupeli hedvábně jemná. Scrub je zase kombinací čistého organického cukru a třešňového květu, navíc s troškou zvláčňujícího oleje. Tento tělový peeling pokožku stimuluje, rozzáří a zjemní. Přírodní olej hydratuje a zvláčňuje a neměli byste mít potřebu po jeho použití ošetřit pokožku ještě tělovým mlékem.

A co vy? Také už se těšíte na léto?

1 komentář: