úterý 26. dubna 2016

Také jsem podlehla štětcům ZOEVA


Tahle růžová verze je fakt krásná, jak jinak začít. Jsem s ní velmi spokojená.



Málokdy jsem z nějakého štětce nebo sady nadšená. Většinou je považuji i za nesmyslně poskládané. Ale přeci. V této sadě musím dokonce ocenit štětec č.310 (pátý z levé strany), se kterým jsem se naučila dělat linky. Na první pohled jsem si však říkala, co s ním? :) Používám je na své hnědé gelovky od NYX. No a na ty černé používám štěteček, co jsem měla dřív. Střídám je, což je fajn.



Za uvedenou cenu, za niž se na eshopu prodávají si myslím, že dostanete opravdu hodně. Jediné, co mi v sadě chybí, je malinko větší a hustější blending brush. Jsem zvyklá pracovat s něčím trochu jiným. Ale to je o zvyku každého. Na druhou stranu je zde několik malých a velmi precizních štětců, které mi v mé sbírce vysloveně chyběly. Tyto štětce jsou navíc velmi jemné a na oku příjemné.



Máte taky štětce od Zoevy? A které?

Žádné komentáře:

Okomentovat